Campo de Traballo 2015 – Bioconstrucción e autoconstrucción 8


Campo de Traballo en As Corcerizas Un ano máis As Corcerizas abre un espazo participativo para a formación práctica en bioconstrución a través de traballos colectivos que nos mostren como utilizar materiais ecolóxicos para minimizar os impactos que coa nosa forma de vida xeramos sobre a saúde, o medio e a sociedade.

O traballo baséase en colaborar cun proxecto no que podemos demostrar outros modelos de desenvolvemento humano máis respectuosos co medio que compartimos, con accións concretas que os/as participantes poidan aplicar na súa vida cotiá.

DESTINATARIOS: mozas e mozos de 18 a 30 anos

DATAS: 1 ao 12 de Agosto

+INFO

INSCRICIÓNS


8 Comentarios en “Campo de Traballo 2015 – Bioconstrucción e autoconstrucción

  • carolina gonzalez

    Hola Buenas,
    o meu mozo mais eu estamos interesados no taller de bioconstrucción, pero temos 33 e 37 anos, non sei si hai posibilidade ou está pechado para maiores de 30.
    Moitas gracias e un saúdo.

    • Brais Palmás Autor

      Hola Carolina!
      Este campo de trabajo en concreto es solo para menores de 30 años… pero no te preocupes, hacemos formaciones de bioconstrucción durante todo el año. Para estar al tanto de futuras actividades te recomendamos anotarte en el newsletter o seguir alguna de nuestras redes sociales.
      Nos vemos en As Corcerizas!!

  • Javier Roig

    Hola buenos días,

    en el documento informativo del campo de trabajo se informaba de la opción de compartir coche desde Ourense para llegar al campo de trabajo y que podemos usar la página web (o bien Facebook) para ponernos en contacto.

    ¿Es este foro el adecuado para hablar de cómo llegar y sobre la opción de compartir coche?

    ¿Hay alguna página de Facebook para hacerlo?

    Moitas grazas.

  • Isabel

    ¡Hola!,
    tengo muchísimas ganas de ir a uno de vuestros Campos de Trabajo, pero siempre que los he solicitado por el Instituto de la Juventud de mi Comunidad, alguien se me había adelantado…; ¿Hay alguna manera de solicitaros una plaza directamente a vosotros?

    • Brais Palmás Autor

      Hola Isabel!
      Lamentablemente este campo está gestionado por la Xunta de Galicia, por lo que a nosotros nos resulta imposible formalizar inscripciones.
      No obstante, nos dicen que hay plazas libres todavía para jovenes de Galicia, por lo que suponemos que si estas no se cubren se ofrecerán a otras comunidades. Prueba a inscribirte en lista de espera… quizás tengas suerte!

  • Mariana

    Boa Tarde! somos unha parella interesada en asistir a estes campos de traballo pero temos unha cadela e non temos onde deixala durante eses días,¿ aceptades animais? Nós vivimos en Sarreaus, polo que poderiamos durmir na nosa casa e así non molestar con ela no albergue. É unha cadeliña moi boa e sociable coa xente. Un saudo

Comentarios pechados